19 Ocak 2015 Pazartesi

Alt Komşumuz Emreye Verdim


Merhaba sex hikâye okurları Adım Nazan. 26 Yaşında 1,70 boyunda, 60 kilo güzel ve sarışın bir bayanım. Bu anlatacağım olay 1 ay önce başımdan geçmişti. Evliyim ve kocamla harika bir ten uyumumuz ve sex hayatımız var. Ama ben komşumuzun oğlu Emre’nin beni sikmesini hayal ediyordum. Bunu hafta sonu kocam şehir dışındayken halledecektim. Nihayet hafta sonu geldi ve kocam yoktu. Emre’yi çağırdım. Makyajımı yaptım ve Emre’yi tahrik eden parfümümü sıktım. Kapıyı açtığımda beni karşısında görünce donup kaldı baştan aşağıya süzdü bende içeri girsene kapıda mı geçireceksin bütün günü dedim gülerek. Emre’ye içki ikram ettim ve içkisini içerken kucağına oturdum. Rüya olduğunu düşünüyorsan dokun bana ve bak bakalım rüya mı dedim. Emre’nin Siki
sertleşmişti ve kalçamın altında eziliyordu sertliğini hissedebiliyordum. Emre’yi öpmeye başladım. Öpüşmemiz ateşlendikçe elide hareketlenmeye başladı ve bacaklarımı okşamaya başladı seks hikaye dudakları boynuma indiği zaman elide eteğimin altına doğru ilerlemiş ve tangamın üstünden amcığımı okşuyordu. Önünde diz çöküp altındaki eşofmanı çıkarttım ve sikini avucuma alıp okşadım başını emdim üstünde dilimi gezdirdim ve yalamaya başladım. Emre kendinden geçiyordu adeta başımı bastırıyor saçlarımı okşuyordu. Emre artık deli olmuştu gözlerinin içine bakarak devam mı yoksa başka bir şey mi istersin dedim. Sonra beni kaldırdı ve kanepeye oturttu bacaklarımı açtı eteğimi sıyırıp tangamı çıkarttı ve kendi eşofmanın üstüne koydu. Sonra başını amıma gömüp yalamaya başladı, amımı vahşice emiyor, parmaklıyor ve yalıyordu. Bana seni önce dilim becerecek sonrada ben dedi ve diliyle derinlerimi yalamaya başladı. sekshikayeler.org Çıldırıyordum ve ıslanmıştım zevkten deli oluyordum. Sikini tutarak seni en çok bu koltukta ve kendi yatağında sikmeyi hayal ediyordum şimdi ilkini gerçekleştiriyoruz dedi ve sikini amcığıma soktu. Ben derin bir inleme ile ona zevk vermeye devam ediyordum. İnle yavrum ve inle bebeğim diyerek beni sikiyordu. Artık bende altında zevkten çılgınca inliyordum. Emre içimde çılgın gibi boşalmaya başladı. Ben de boşalmıştım, Emre’nin bacakları titriyordu. Adeta kendinden geçmişti. Amcığımdan spermleri akıyordu. Emre Saçımdan tutup dudaklarıma yapıştı delice öptü ve muhteşemdin dedi. Bunları yaşayacağımı bilsem sabah seni düşleyerek masturbasyon yapmazdım dedi. Hala gömleğim üstümde ve eteğimle çizmelerim duruyor beni soymadan siktin dedim. Gömleğimin düğmelerini açıp ama bunlarda senin ilgini bekliyor diyerek göğüslerimi gösterdim. Emre hemen elini atıp okşadı ve onları yemek isterim dedi. Yemek masasının önünde belimden tutup sarılarak yakaladı beni masaya domalmış sekshikayeler.org haldeydim ve nefes nefeseydik. Emre çıplaktı ve arkamda duruyordu bana baktıktan sonra belime eliyle baskı yaparak domal masaya dedi. Ben de dediğini yaptım ve bacaklarımı açarak masaya domalmıştım. Emre eteğimi çıkarttı kalçalarımı tokatlamaya başladı. Bir yandan da diğer eli ile göğsümü okşuyordu. Ggötünde bana serbest mi dedi. Senin için ilk olmak beni ateşlendiriyor sok hadi o harika sikini dedim. Peki bunu sen istedin dedi ve sikini tutup götüme soktu. O anda başımı geriye atarak çığlık attım altında. Benim bağırışlarım Emre’yi daha çok tahrik etti. Kalçalarımı tokatlayarak götümü sikmeye başladı.bir yandan elleri ile göğüslerimi okşarken, diğer yandan siki götümü parçalıyordu. Emre beni sikerken ben de altında kalçalarımı sallayarak deli gibi inliyordum. Emre artık delirmiş gibiydi. Tam boşalmak üzereyken götümden çıktı ve yüzümü çevirip beni masaya yatırdı tekrar amcığıma girdi ve birkaç dakika sonra amcığıma boşaldı. Emreyle muhteşem zevkler yaşıyorduk. Hayal ettiğin kadar var mıyım? dedim. Hayal ne kelime fazlasıyla var dedi…. Sonra sevişmemize devam ettik.

17 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

    YanıtlaSil
  2. Merhaba ankaradan yaş 37 boy 183 kilo 75 atletik yapıya sahibim esmerim turizmde çalışıyorum görüşmek isteyen kızlar dullar evli üçüncü erkek arayan çiftler arkadan veren bakirler ensestler azgın bayanlar eşini paylaşmak isteyen pasifler çocuk isteyipte olmayanlar kaliteli döl isteyenler kimler cesaretli görelim gizliliğine önem veren biriyim ciddi anlamda beraberlik isteyen mesaj atsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sexe çok düşkünüm olmazsa olmazım benimgibi düşünen her bayan bana mesaj atsın

      Sil
    2. Merhaba 0536.932.27.67 SEXSSİZ BİR HAYAT DÜŞÜNEMİYORUM VE ÇOK SEVİYORUM BENİM GİBİ DÜŞÜNEN OLGUN ERKEK ARAYAN ERKEGE SEXSEAÇ SERT SEXS SEVEN AĞZI SIKI BÜYÜK KALIN ALET SEVEN YALNIZ YAŞAYAN ÖZELLİKLE İRİ ÖZELLİKLE İRİ ĞÖGÜSLÜ ANKARA ANTALYA MANAVGAT KONYA CİVARI BAYANLARLA SIRDAŞ OLMAK ŞARTIYLA OLMAK ŞARTIYLA GÖRÜŞEBİLRİM SIFIR BEŞYÜZ OTUZALTI DOKUZYÜZOTUZİKİ YİRMİYEDİ ATMIŞYEDİ BY BY KÜÇÜK KIZLAR ARAMASIN HEMŞİRE ÖĞRETMENLER TERCİH EDİYORUM HOÇÇAKALIN

      Sil
  3. Selam BAYANLAR ist firat mutsuz umutsuz eşinden ailesinden ve çevresinden ilgi görmeyen evliliği hayatı sikici citti dürüst gizli lige güvene saygıya önem veren hayatına sirdas dertlesecek dost arkadas arayan 546 251 95 85 unuttuğu kadınlık duygularını hissi zevki mutluluğu yaşamak paylaşmak isteyen seviyeli kendini bilen bekar evli veya dul çiftler bayan arkadas arıyorum 5462519585 msj at tanisalim çağrı at ara seni zor durumda bırakmak isdemem 546 251 95 85 7/24 açık msj arkadaşı olabiliriz msj konuşabiliriz herşey seks de yil gece gündüz aramak msj atmak için çekinmeyin BAYANLAR hertürlü sohbete açığım BAYANLAR 546 251 95 85 bekliyorum çekinmeyin 7/ 24 acik yas sınırın yok BAYANLAR

    YanıtlaSil
  4. Merhaba HEMŞİRELER ÖĞRETMENLER 0536.932.27.67 SEXSSİZ BİR HAYAT DÜŞÜNEMİYORUM VE ÇOK SEVİYORUM BENİM GİBİ DÜŞÜNEN OLGUN ERKEK ARAYAN ERKEGE SEXSEAÇ SERT SEXS SEVEN AĞZI SIKI BÜYÜK KALIN ALET SEVEN YALNIZ YAŞAYAN ÖZELLİKLE İRİ ĞÖGÜSLÜ ANKARA ANTALYA MANAVGAT KONYA CİVARI BAYANLARLA SIRDAŞ OLMAK ŞARTIYLA GÖRÜŞEBİLRİM SIFIR BEŞYÜZ OTUZALTI DOKUZYÜZOTUZİKİ YİRMİYEDİ ATMIŞYEDİ BY BY KÜÇÜK KIZLAR ARAMASIN HEMŞİRE ÖĞRETMENLER TERCİH EDİYORUM HOÇÇAKALIN SIFIR BEŞYÜZ OTUZALTI DOKUZYÜZOTUZİKİ YİRMİYEDİ ATMIŞYEDİ BY BY

    YanıtlaSil
  5. Merabalar.ben faruk. Izmirde yasiyorum yakisikli ve atletik birisiyim. Hayatima karismayacak bende onun hayatina karismayacagim ozgur iliski ariyorum. Seni oncesinde muhtesem bir oral sevismeyle sayisiz orgazm yasaticak ve sonrasinda cilgina donecegin harika saatler yasicaksin.yari turk yari amerikaliyim. Telefon numarami buraya yazmayi uygun gormuyorum bulusmak istedigimizde elbette veririm. Mail atarsaniz resmimi gonderirim.
    Alevlihayat@outlook.com

    YanıtlaSil
  6. merhaba ben engin istanbul avrupa yakası sulltangazi den bayanları bekliyorum ben 175 boy 70 kg 35 yaş esmer atletik biriyim (0JJD 00M M1 GM) gizlilik ve saygı çerçevesinde yaş sınırım yoktur sıfır beşyuzelliüç çiftsıfıraltı amışbir kırkaltı cinselliğe aç bayanları bekliyorum doyumsuzum 0553 006 61 46

    YanıtlaSil
  7. Slm ben caner istanbul avrupa yakasından görüşmek isteyen bayanların Sexy kölesi olurum boy 170 kilo 65 isteyen ararsın bekliyorum 0545 852 35 98

    YanıtlaSil
  8. Selam BAYANLAR ist firat mutsuz umutsuz eşinden ailesinden ve çevresinden ilgi görmeyen evliliği hayatı sikici citti dürüst gizli lige güvene saygıya önem veren hayatına sirdas dertlesecek dost arkadas arayan 546 251 95 85 unuttuğu kadınlık duygularını hissi zevki mutluluğu yaşamak paylaşmak isteyen seviyeli kendini bilen bekar evli veya dul çiftler bayan arkadas arıyorum 5462519585 msj at tanisalim çağrı at ara seni zor durumda bırakmak isdemem 546 251 95 85 7/24 açık msj arkadaşı olabiliriz msj konuşabiliriz herşey seks de yil gece gündüz aramak msj atmak için çekinmeyin BAYANLAR hertürlü sohbete açığım BAYANLAR 546 251 95 85 bekliyorum çekinmeyin 7/ 24 acik Ozel e acik yas sinirim yok BAYANLAR 5462519585

    YanıtlaSil
  9. merhaba ben engin istanbul avrupa yakası sulltangazi den bayanları bekliyorum ben 175 boy 70 kg 35 yaş esmer atletik biriyim (0JJD 00M M1 GM) gizlilik ve saygı çerçevesinde yaş sınırım yoktur sıfır beşyuzelliüç çiftsıfıraltı amışbir kırkaltı cinselliğe aç bayanları bekliyorum doyumsuzum 0553 006 61 46

    YanıtlaSil
  10. Gixlilige önem veren azgın dul bakımlı kulturlu hnmlar seks duskunu genc kızlar FANTAZI DÜSKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER seks anlatılmaz yasanır dıyen cılgınlar 24SAAT 22cmyle en az 4 posta garantılı sıkıslerımız ÜÇRETLİ uygulamalı olarak yasanır bilginize 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  11. Slm ben ist akin. Yaş 29 boy 1.83kumralım resim kendi resmimdir. Evli bekar tüm mutsuz bayanlar beraber olmak isteyen bayanlar mutluluk garanti. Arayın tanısalım sadece istanbul sart degil işim gereği ortalama tüm türkiyeyi geziyorum abartısız net 23cm ve oldukca kalın.Evli ciftlerde 3. Arayanlar sadece bayanla muhatap olmak kaydı ile arayabilirler. Gizlilik önemli karşılıklı olarak. Utanmak çekinmek yersiz ikimizde amacımızı biliyoruz. Reel sex icin 0544.414.42.44 mutlaka arayın bekliyorum telefonum mesgul olabilir aldirmayın msj atarsanız müsait oldugumda dönüş saglarım.. 0544.414.42.44 akinmertoglu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  12. ANK TOLGA BN ESİNI ODULLENDIRMEK ISIYEN CIFTLER BAYANLAR GIZLILIK GUVEN SAYGILI BI BERABERLIK ICIN BEKLIYORUM 5352905444

    YanıtlaSil
  13. Selam bayanlar ben kenan 0532 174 71 87 çağrı atmanız yeterli

    YanıtlaSil
  14. slm bora ben varmi olgun cift yada bayan sohbet edecek esini anlatacak tekim çiftlere tecrübem var 05458627062

    YanıtlaSil