22 Ocak 2015 Perşembe

Sevgilime Önce Siktirdim Sonra Siktim

Merhaba Ben Melis 20 yaşındayım 1.73 santimetre 46 kiloyum. Hikayeye geçeyim. O gün siyah tanga kilot, dar beyaz kot ve göğüs dekolteli bir askılı badi giymiştim. Tabii bunlar geçen yazın oluyor.
Bütün erkekler bana dik dik ”sikerim seni yavrum” diye bakıyordu. Sonunda gelmiştim. İçeri girdim. Sevgilim maç izliyordu. Bende yanına oturdum ve yapıştım. Memelerim ona geliyordu, sonra koltuğa uzandım ve kafamı sikine koydum taş gibi omuştu. ”Lan yaramaz sikin taş gibi olmuş” dedim. Bana baktı,
bende yatak odasında bekliyorum dedim, saniyesinde geldi, dudaklarıma yapıştı. Ben onun üst dudağını vakum gibi çekiyordum. Öpüşmemiz bittiğinde o soyunmuştu bile. Önce badimi çıkarttı ve sikiyle göğüslerimde gidip gelmeye başladı. Sikini karnımda gezdirdi, indi aşağıya, amıma gelmişti. Yavaş gir diyemeden eşek gibi girdi. Feci sikiyordu bende “sik sik kocam” diye bağırıyordum. Yavaşladı.. Biliyordum ne yapacağımı.. ”Senin annen bir orospu Mehmet ali” dedim ve birden jet gibi köklemeye başladı ve amıma boşaldı, bende “sana gününü göstericem” dedim, odada vibratör vardı, onu kendime taktım ama önce onun göt deliğini yaladım sonra vibratörle girdim. Bu sefer o bağırıyordu, bizim vibratör şöyleydi: Amına takıyorsun ve sen boşaldığında amından gelen suları vibratör erkek spermi gibi atıyor.
Bende mehmet alinin götüne boşaldım, sonra mehmet ali beni götümden sikmeye, amımada vibratör sokmaya başladı ve boşaldı. 3 Ay sonra hamile olduğum ortaya çıktı ve şerefine gene seviştik.

22 yorum:

  1. Slm ben fırat 33 yaş da yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz sadece bayanlar arasin 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse sevenler bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin lezbiyen de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin efendi bayanlar arasin 0543 453 45 25

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

      Sil
    2. Merhaba HEMŞİRELER ÖĞRETMENLER 0536.932.27.67 SEXSSİZ BİR HAYAT DÜŞÜNEMİYORUM VE ÇOK SEVİYORUM BENİM GİBİ DÜŞÜNEN OLGUN ERKEK ARAYAN ERKEGE SEXSEAÇ SERT SEXSEAÇ SERT SEXS SEVEN AĞZI SIKI BÜYÜK KALIN ALET SEVEN YALNIZ YAŞAYAN YALNIZ YAŞAYAN ÖZELLİKLE İRİ ĞÖGÜSLÜ ANKARA ANTALYA MANAVGAT KONYA CİVARI BAYANLARLA SIRDAŞ OLMAK ŞARTIYLA GÖRÜŞEBİLRİM SIFIR BEŞYÜZ OTUZALTI DOKUZYÜZOTUZİKİ YİRMİYEDİ ATMIŞYEDİ BY BY KÜÇÜK KIZLAR ARAMASIN HEMŞİRE ÖĞRETMENLER TERCİH EDİYORUM HOÇÇAKALIN

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. slm bayanlar ben BEN hasan29
    yaşında 1.70 boyunda 65 kiloda
    kumral yakışıklı biriyim.
    Yalnızlığını paylaşmak için bir dost,
    sırdaş, sevgili tadında bir arkadaş
    arayan birlikte vakit geçirmek yada
    birlikte deli dolu anlar yaşamak
    isteyen her yaştan bayanlarla
    karşılıklı oluşturacağımız güven
    ortamı içinde görüşmekteyim.
    Arzu eden bayanlar gündüz veya gece
    birkaç saat veya daha uzun bir süre
    (size kalmış) , evinizde yada ikimizin
    ortak karar vereceği bir yerde (otelde,
    evde, dışarda) görüşebiliriz. Yaşınız ve
    fiziksel görünüşünüz görüşmemiz için
    benim tarafımdan herhangi bir sorun
    oluşturmaz.
    Gizlilik, sırdaşlık, saygı ve hoşgörü
    çerçevesinde görüşmek isteyen
    bayanlar için telefonum aşağıda
    Görüşsekte görüşmesekte ömrünüzün
    mutluluklar içinde geçmesini temenni
    ediyor bütün kadınlar sevgi ve ilgiye
    layıktır diyor ve hepinize mutlu bir
    hayat diliyorum sıfır besyuz kirkdört altiyuz yirmi altı yirmi bir kırk yedi 05446262147

    YanıtlaSil
  4. Murat k.maraş sadece gizliliğe önem veren bayanlar 551 186 3657

    YanıtlaSil
  5. GİZLİLİGE ÖNEM VEREN NE İSTEDIGINI BILEN CILGIN DUL BAKIMLI HNMLAR GÜLLERİ YANINDA SOLDURCAK KADAR SEMPATİ KIZLAR FANTAZI DUSKUNU EVLİ ÇİFTLER 24SAAT 22CMYLE EN AZ 4 POSTA GARANTILI SIKISMELERIMIZ UYGULAMALI VE UCRETLİ OLARAK TARIHE GECER BILGINIZE 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  6. Merabalar.ben faruk. Izmirde yasiyorum yakisikli ve atletik birisiyim. Hayatima karismayacak bende onun hayatina karismayacagim ozgur iliski ariyorum. Seni oncesinde muhtesem bir oral sevismeyle sayisiz orgazm yasaticak ve sonrasinda cilgina donecegin harika saatler yasicaksin.yari turk yari amerikaliyim. Telefon numarami buraya yazmayi uygun gormuyorum bulusmak istedigimizde elbette veririm. Mail atarsaniz resmimi gonderirim.
    Alevlihayat@outlook.com

    YanıtlaSil
  7. İstanbul ümraniye murat ben sex fantazi kaçamak macera heyacan ve daha fazlası için arayın veya mesaj atin bayanlar bekliyorum 05468842185

    YanıtlaSil
  8. merhaba ben engin istanbul avrupa yakası sulltangazi den bayanları bekliyorum ben 175 boy 70 kg 35 yaş esmer atletik biriyim (0JJD 00M M1 GM) gizlilik ve saygı çerçevesinde yaş sınırım yoktur sıfır beşyuzelliüç çiftsıfıraltı amışbir kırkaltı cinselliğe aç bayanları bekliyorum doyumsuzum 0553 006 61 46

    YanıtlaSil
  9. merhaba ben engin istanbul avrupa yakası sulltangazi den bayanları bekliyorum ben 175 boy 70 kg 35 yaş esmer atletik biriyim (0JJD 00M M1 GM) gizlilik ve saygı çerçevesinde yaş sınırım yoktur sıfır beşyuzelliüç çiftsıfıraltı amışbir kırkaltı cinselliğe aç bayanları bekliyorum doyumsuzum 0553 006 61 46

    YanıtlaSil
  10. Selam BAYANLAR ist firat mutsuz umutsuz eşinden ailesinden ve çevresinden ilgi görmeyen evliliği hayatı sikici citti dürüst gizli lige güvene saygıya önem veren hayatına sirdas dertlesecek dost arkadas arayan 546 251 95 85 unuttuğu kadınlık duygularını hissi zevki mutluluğu yaşamak paylaşmak isteyen seviyeli kendini bilen bekar evli veya dul çiftler bayan arkadas arıyorum 5462519585 msj at tanisalim çağrı at ara seni zor durumda bırakmak isdemem 546 251 95 85 7/24 açık msj arkadaşı olabiliriz msj konuşabiliriz herşey seks de yil gece gündüz aramak msj atmak için çekinmeyin BAYANLAR hertürlü sohbete açığım BAYANLAR 546 251 95 85 bekliyorum çekinmeyin 7/ 24 acik Ozel e acik yas sinirim yok BAYANLAR 5462519585

    YanıtlaSil
  11. merhaba ben engin istanbul avrupa yakası sulltangazi den bayanları bekliyorum ben 175 boy 70 kg 35 yaş esmer atletik biriyim (0JJD 00M M1 GM) gizlilik ve saygı çerçevesinde yaş sınırım yoktur sıfır beşyuzelliüç çiftsıfıraltı amışbir kırkaltı cinselliğe aç bayanları bekliyorum doyumsuzum 0553 006 61 46

    YanıtlaSil
  12. merhaba ben engin istanbul avrupa yakası sulltangazi den bayanları bekliyorum ben 175 boy 70 kg 35 yaş esmer atletik biriyim (0JJD 00M M1 GM) gizlilik ve saygı çerçevesinde yaş sınırım yoktur sıfır beşyuzelliüç çiftsıfıraltı amışbir kırkaltı cinselliğe aç bayanları bekliyorum doyumsuzum 0553 006 61 46

    YanıtlaSil
  13. İst içi olgun elit bayanlar dul bayanlar ve gurup veya çift olanlar arasın 05352352707

    YanıtlaSil
  14. Slm ben ist akin. Yaş 29 boy 1.83kumralım resim kendi resmimdir. Evli bekar tüm mutsuz bayanlar beraber olmak isteyen bayanlar mutluluk garanti. Arayın tanısalım sadece istanbul sart degil işim gereği ortalama tüm türkiyeyi geziyorum abartısız net 23cm ve oldukca kalın.Evli ciftlerde 3. Arayanlar sadece bayanla muhatap olmak kaydı ile arayabilirler. Gizlilik önemli karşılıklı olarak. Utanmak çekinmek yersiz ikimizde amacımızı biliyoruz. Reel sex icin 0544.414.42.44 mutlaka arayın bekliyorum telefonum mesgul olabilir aldirmayın msj atarsanız müsait oldugumda dönüş saglarım.. 0544.414.42.44 akinmertoglu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  15. Mrb evli çiftler ve bayanlar. kendini mutsuz hisseden hayattan bıkan hiç bir şeyden zevk almayan hayatında farklı şeyler arayan bayanlar.Evlilikleri monotonlaşmış ve her gün aynı ilişkileri sıkıcı gelen hayatlarında değişik tatlar arzular farkı heyecanlı anlar arayan çiftler.normal sevişmelerden sıkılan düşüncelerindeki fantazileri kimseye anlatamayan gercekleştiremeyen kişiler arayın herşeyinizi paylaşalım ve hatta yaşayalım.prensiplerim gizlilik güven ve seviyedir.bu arada herşey sex değildir tabiki normal sohbet etmek isteyen sexten baska seyler paylaşmak isteyen bayanlarda arayabilir tabiki yaş sınırı yoktur farketmez.bu konuda bir çok tecrübem vardır size kimi zaman bir arkadaş kimi zaman bir sırdaş olabilirim,numaram gizliden veya acıktan arayabilir cagrı atabılırsınız efendım 1.83 boy esmer 78 kg .görüşmek dileğiyle hoşcakalın.Aramanızı bekleyeceğim SIFIR BEŞYÜZ KIRK ALTI DOKUZYÜZ ON BİR SEKSEN SEKSEN DOKUZ

    YanıtlaSil
  16. ANK TOLGA BN ESİNI ODULLENDIRMEK ISIYEN CIFTLER BAYANLAR GIZLILIK GUVEN SAYGILI BI BERABERLIK ICIN BEKLIYORUM 5352905444

    YanıtlaSil
  17. Selam bayanlar ben kenan 0532 174 71 87 çağrı atmanız yeterli

    YanıtlaSil
  18. slm bora ben istanbuldan varmi evli esini anlatacak sohbet edecek tekim çiftlere tecrübem var 05458627062

    YanıtlaSil