17 Ocak 2015 Cumartesi

bakire çıkınca götten siktim


Merhaba arkadaslar. 2 hafta once sıze netten tanısıp beraber oldugum bı
kızı anlatmıstım. Bi hikayem daha var. aslında dah cok var. Hepsi gercek.


Evet askerden yenı gelmıstım bı arkadasım vasıtası ıle bı bayan ıle tanıstım ısmı derya ıdı. Ilk basta sureklı tel ve msg lasmalar vardı. Bıgun bırebır bulusup gorustuk. aslında pek bekledıgım gıbı bırı deıldı cunku Cok buyuk Goguslerı vardı. Ilk bakısta goguslerı benı tahrık etmıstı. Herneyse eve davet ettım. bırer bıra actık ıcmeye basladık



Bıraz muhabbet kahkaha derken kafaların ıyı olmasından dolayı teklıfımı kabul ettı. Bende maldım glıba nasıl teklıf ettıysem. :)Bırlıktelıgımız basladı fakat ben ıstemıyodum ve ayrılmak ıstıyorum dedım oda bozuldu ayrıldık.

Bıgun barda ıcerken metal muzık dınlıyorum azdım aklıma o geldı. Alkolun verdıgı etkıyle tel acıp bulasılım dedım o da okledı. ertesı gun bulustuk veyıne eve gıttık. Bıraz konusup kendımı affettırdım. onu yataga yatırıp opmeye basladım.

Burası dar odama gıdelım dedım ve odama goturup yataga attım. Ustune cıkıp goguslerını sıkıyrdu. Ikı elıme sıgmıyordu. Ustunde surtunurken benım aletın acıdıgını kot pantolonun kemerın den acıdı deım. Cıkartmasını ıstedım Ok dedı. Herneyse cırılcıplak soyunduktan sonra bana bakıreyım dıkkatlı ol dedı.

Tamam dedım sadece surtunuyordumkı bırden bası ıcıne gırdı. Cıglık attı.Korktum hemen cıktım. Yanına uzandım ve arkasını dondurdum. Sıkımı bacak arasına koydum ve surtunmeye basladım. Gotu cok guzeldı. Tanga gıymıstı. ıyı azdım.

Hızla ıkı bacak arasına surtunurken sıkımı yavasca got delıgıne dayanadım. Suratına baktıgımda kendınden gecmıs zevkle ucuyor ve uyuyor gıbıydı. Yavasca soktum gık demedı hepsını aldı. ılerı gerı derken gozlerını acıp bana baktı. Noldu dedım.

Bosaldım dedı. İyi sıra bende dedım ve gotten sıkmeye devam ettım. Yeter cık dedı. Cıktım. Benı bosalt dedım. Ustune cıkıp Sıkımı ıkı gogus arasına verdım. Ve bosalmay abasladıgımda tum suratı spermlerımle dolmustu. Gorusmeye devam ettık. Aama su an ayrıyız. Dedım ya hosuma gıtmeyen bır bayandı.

15 yorum:

  1. SLM ANKARADAN EMRE YAŞ 25 SEKSE AC VE SINIRSIZ SEX YAŞAMAYI ARZULAYAN 18 VE 40 YAŞ ARASI DUL OLGUN EVLİ BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARZULAYAN EVLİ CİFTLER ARAYIN SEXİ SINIRSIZ HEYCAN DOLU YAŞAYALIM 0542 280 92 17

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

      Sil
    2. Merhaba 0536.932.27.67 SEXSSİZ BİR HAYAT DÜŞÜNEMİYORUM VE ÇOK SEVİYORUM BENİM GİBİ DÜŞÜNEN OLGUN ERKEK ARAYAN ERKEGE SEXSEAÇ SERT SEXS SEVEN AĞZI SIKI BÜYÜK KALIN ALET SEVEN YALNIZ YAŞAYAN ÖZELLİKLE İRİ ĞÖGÜSLÜ ANKARA ANTALYA MANAVGAT KONYA CİVARI BAYANLARLA SIRDAŞ OLMAK ŞARTIYLA GÖRÜŞEBİLRİM SIFIR BEŞYÜZ OTUZALTI DOKUZYÜZOTUZİKİ YİRMİYEDİ ATMIŞYEDİ BY BY KÜÇÜK KIZLAR ARAMASIN HEMŞİRE ÖĞRETMENLER TERCİH EDİYORUM HOÇÇAKALIN

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Selam BAYANLAR ist firat mutsuz umutsuz eşinden ailesinden ve çevresinden ilgi görmeyen evliliği hayatı sikici citti dürüst gizli lige güvene saygıya önem veren hayatına sirdas dertlesecek dost arkadas arayan 546 251 95 85 unuttuğu kadınlık duygularını hissi zevki mutluluğu yaşamak paylaşmak isteyen seviyeli kendini bilen bekar evli veya dul çiftler bayan arkadas arıyorum 5462519585 msj at tanisalim çağrı at ara seni zor durumda bırakmak isdemem 546 251 95 85 7/24 açık msj arkadaşı olabiliriz msj konuşabiliriz herşey seks de yil gece gündüz aramak msj atmak için çekinmeyin BAYANLAR hertürlü sohbete açığım BAYANLAR 546 251 95 85 bekliyorum çekinmeyin 7/ 24 acik yas sınırın yok BAYANLAR

    YanıtlaSil
  4. Merabalar.ben faruk. Izmirde yasiyorum yakisikli ve atletik birisiyim. Hayatima karismayacak bende onun hayatina karismayacagim ozgur iliski ariyorum. Seni oncesinde muhtesem bir oral sevismeyle sayisiz orgazm yasaticak ve sonrasinda cilgina donecegin harika saatler yasicaksin.yari turk yari amerikaliyim. Telefon numarami buraya yazmayi uygun gormuyorum bulusmak istedigimizde elbette veririm. Mail atarsaniz resmimi gonderirim.
    Alevlihayat@outlook.com

    YanıtlaSil
  5. İstanbul ümraniye murat ben sex fantazi kaçamak macera heyacan ve daha fazlası için arayın veya mesaj atin bayanlar bekliyorum 05468842185

    YanıtlaSil
  6. GİZLİLİK İÇERISİNDE SEKS MUTLU OLMAK İSTEYEN HNMLAR İÇİNDEKİ ZEVKİ TATMAK İSTEYEN AZGIN DUL BAKIMLI KIZLAR FANTAZİ DÜSKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER VE SUBAY VE ASTSUBAY HNMLARI 24SAAT 22CMYLE EN AZ 4 POSTA GARANTİSİYLE UYGULAMALI OLARAK IHTINAYLA SİKİŞLERİMİZ ÜÇRETLİ TARIHE GECER BİLGİNİZE 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  7. merhaba ben engin istanbul avrupa yakası sulltangazi den bayanları bekliyorum ben 175 boy 70 kg 35 yaş esmer atletik biriyim (0JJD 00M M1 GM) gizlilik ve saygı çerçevesinde yaş sınırım yoktur sıfır beşyuzelliüç çiftsıfıraltı amışbir kırkaltı cinselliğe aç bayanları bekliyorum doyumsuzum 0553 006 61 46

    YanıtlaSil
  8. Selam BAYANLAR ist firat mutsuz umutsuz eşinden ailesinden ve çevresinden ilgi görmeyen evliliği hayatı sikici citti dürüst gizli lige güvene saygıya önem veren hayatına sirdas dertlesecek dost arkadas arayan 546 251 95 85 unuttuğu kadınlık duygularını hissi zevki mutluluğu yaşamak paylaşmak isteyen seviyeli kendini bilen bekar evli veya dul çiftler bayan arkadas arıyorum 5462519585 msj at tanisalim çağrı at ara seni zor durumda bırakmak isdemem 546 251 95 85 7/24 açık msj arkadaşı olabiliriz msj konuşabiliriz herşey seks de yil gece gündüz aramak msj atmak için çekinmeyin BAYANLAR hertürlü sohbete açığım BAYANLAR 546 251 95 85 bekliyorum çekinmeyin 7/ 24 acik Ozel e acik yas sinirim yok BAYANLAR 5462519585

    YanıtlaSil
  9. Gixlilige önem veren azgın dul bakımlı kulturlu hnmlar seks duskunu genc kızlar FANTAZI DÜSKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER seks anlatılmaz yasanır dıyen cılgınlar 24SAAT 22cmyle en az 4 posta garantılı sıkıslerımız ÜÇRETLİ uygulamalı olarak yasanır bilginize 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  10. Slm ben ist akin. Yaş 29 boy 1.83kumralım resim kendi resmimdir. Evli bekar tüm mutsuz bayanlar beraber olmak isteyen bayanlar mutluluk garanti. Arayın tanısalım sadece istanbul sart degil işim gereği ortalama tüm türkiyeyi geziyorum abartısız net 23cm ve oldukca kalın.Evli ciftlerde 3. Arayanlar sadece bayanla muhatap olmak kaydı ile arayabilirler. Gizlilik önemli karşılıklı olarak. Utanmak çekinmek yersiz ikimizde amacımızı biliyoruz. Reel sex icin 0544.414.42.44 mutlaka arayın bekliyorum telefonum mesgul olabilir aldirmayın msj atarsanız müsait oldugumda dönüş saglarım.. 0544.414.42.44 akinmertoglu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  11. ANK TOLGA BN ESİNI ODULLENDIRMEK ISIYEN CIFTLER BAYANLAR GIZLILIK GUVEN SINIRSIZ SAYGILI BI BERABERLIK ICIN BEKLIYORUM 5352905444

    YanıtlaSil
  12. Selam bayanlar ben kenan 0532 174 71 87 çağrı atmanız yeterli

    YanıtlaSil
  13. slm bora ben istanbuldan varmi olgun evli esini anlatacak sohbet edecek tekim cifte tecrübem var05458627062

    YanıtlaSil