15 Ocak 2015 Perşembe

İşyerindeki türbanlı


 Sizlere bundan yaklaşık 3-4 ay önce başımdan geçen bir hikayeyi anlatacağım. Çalıştığım işyerinde üretim kısmında çalışan türbanlı ve evli bir bayan arkadaşım var. Geldiği ilk günden beri ona hasta oluyordum. Bu bayanın çok güzel bir fiziği vardı. Bu arada bu olay yaşanırken bende evliydim. Sürekli onunla nasıl tanışacağımın yollarını arıyordum. Bir yolunu buldum ve tanıştım. Sohbet sohbeti açtı ve yavaş yavaş muhabbetimiz ilerlemeye başladı. Artık dışarıda da görüşmeye başladık. Görüşmelerimiz ilk başlarda gayet masumaneydi. Fakat daha sonra sıcak yakınlaşmalara ateşli bir hal almaya başladı. Artık daha çok
görüşüyorduk. Yaklaşık 8-9 ay boyunca bu şekilde görüşmeye devam ettik. Artık İlişkimiz aşka dönüşmüştü. Derken günlerden bir gün beni iş çıkışı kahve içmeye evine davet etti. Tabi bende hemen kabul ettim. Akşam olmuş ve evin kapısına varmıştım. Kapıyı çaldım ve hemen açtı kapıyı ve karşımda ne göreyim o türbanlı kadın gitmiş yerine farklı biri gelmişti. Girdim içeri ve gayet masumane bir şekilde oturdum biraz sohbet ettik içim içimi yiyordu bir taraftan da fazlada vaktimiz yoktu. Kahveleri verdikten sonra geldi ve kucağıma oturdu. Deliler gibi öpüşüyorduk. Göğüslerini ve kalçalarını da ihmal etmiyordum bu sırada çılgınlar gibi sevişiyorduk. Öpüşmekten dudaklarımız mosmor olmuştu. sex hikaye Memelerini somurmaya başladığımda yavaş yavaş aşkımın altımda inlemeleri başlamıştı. Ben onun inlemeleri ile kendimden geçiyordum. Artık iyice aşağıya inmiştim Amı karşımdaydı ve hiç beklemeden o güzel amını deli gibi emmeye yalamaya başladım. Ben amını emdikçe inlemeleri beni delirtiyordu. Onu yan yatırıp bir bacağını da elimi alıp ayırmıştım bacaklarını ve sikim taş gibiydi. Deliler gibi sikişiyorduk. Saçlarından tutup o şekilde sikiyordum bundan çok haz alıyordum çünkü derken ikimizde aynı anda kasılarak boşalmıştık. Tabii ki ben içine boşalmadım. Sikimde kalan menileride kendisi yalayıp tertemiz yapmıştı. Bir süre o şekilde çırılçıplak uzandık. Benim ufaklık kısa süre sonra yeniden canlanmaya başladı. Benim türbanlı hatun da uykuya dalmıştı. Boş durmadım ve sikimi ona sürtmeye başladım. Sertleşmiş sikimi vücudunun her yerine hissediyordu. Bir anda bana döndü ve benim azgın erkeğim beni bir daha mı sikmek istiyor dedi. Sabaha kadar defalarca olabilir dedim. Dememle yapıştı dudaklarıma Vücudumuz bir olmuştu artık yine doyumsuz teninin her noktasını yalamaya başlamıştım. Beni ani bir hareketle sırt üstü yatırdı ve kaskatı olmuş olan sikimin üstüne yerleşmeye çalıştı. Biraz amı daralmıştı fakat birkaç kıvırmayla sikimi içine aldı. Üzerimde zıplamaya başlamıştı. Tam boşalacağım sırada durdu. Yüz üstü uzandı ve bacaklarını geriye atıp gelmemi istedi. Ben de bacaklarını omzuma atıp daha hızlı gidip gelmeye başladım. Daha hızlı aşkım daha hızlı erkeğim dedikçe çıldırıyordum. Boşalmak üzereyken sikimi içinden çıkardım ve göbeğinin üstüne boşaldım. Bir süre sonra duşa girmek istediğini söyledi. Arkasından banyoya gittim. Vücudundan aşağı doru akan su damlalarını 8ap.net okurları takip ediyor ve vücudunun her noktasını ıslak ıslak yalamaya başladım. Islak ıslak amını götünün deliğini göğüslerini her tarafını çılgınlar gibi dilliyor ve avuçluyordum. Şimdi sıra ondaydı. Sikimi ağzına aldı ıslak ıslak ve yalamaya başladı yaklaşık 10 dakika hiç durmadan yaladı. Bana tekrar bir güç geldi. Onu diz altlarından kavradığım gibi kucağıma aldım. Kaskatı olmuş olan sikim hemen içine girmişti. Kucağımda zıplamaya başladı ve sonra onu indirip duşun altına sokup ellerini duvara yaslamasını istedim. Bir posta da o pozisyonda siktim.

19 yorum:

  1. Mrb ben murat izmirden 35 yaşında 178 boyunda bayan arayışım ilgilenen bayanlar 542 438 0381 noyla ulaşabilirler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

      Sil
    2. Merhaba Adana'dan Doruk ben, boy 1.85 yaş 27 kişisel fitness antrenörüyüm. Kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen biriyim.Olgun karakterli kadınlardan hoşlanıyorum.İyi bir dinleyiciyim seks partneri dışında da arkadaş dost sırdaş her şey olabilirim yeter ki işin içinde yalan dolan olmasın.Kadınımı asla yatakta mutsuz bırakmam ama bazen sadece sarılıp öylece yatmak da güzeldir. Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. Lütfen sadece ne istediğini bilen hanımlar, kendinizden gerçekten eminseniz iletişim kurun benimle kıymetli zamanımızı boşa harcamayalım teşekkürler. 0545 697 63 00 resimler bana ait

      Sil
  2. Mrb ben murat izmirden 35 yaşında 178 boyunda bayan arayışım ilgilenen bayanlar 542 438 0381 noyla ulaşabilirler.

    YanıtlaSil
  3. Selam BAYANLAR ist firat mutsuz umutsuz eşinden ailesinden ve çevresinden ilgi görmeyen evliliği hayatı sikici citti dürüst gizli lige güvene saygıya önem veren hayatına sirdas dertlesecek dost arkadas arayan 546 251 95 85 unuttuğu kadınlık duygularını hissi zevki mutluluğu yaşamak paylaşmak isteyen seviyeli kendini bilen bekar evli veya dul çiftler bayan arkadas arıyorum 5462519585 msj at tanisalim çağrı at ara seni zor durumda bırakmak isdemem 546 251 95 85 7/24 açık msj arkadaşı olabiliriz msj konuşabiliriz herşey seks de yil gece gündüz aramak msj atmak için çekinmeyin BAYANLAR hertürlü sohbete açığım BAYANLAR 546 251 95 85 bekliyorum çekinmeyin 7/ 24 acik yas sınırın yok BAYANLAR

    YanıtlaSil
  4. Selam BAYANLAR ist firat mutsuz umutsuz eşinden ailesinden ve çevresinden ilgi görmeyen evliliği hayatı sikici citti dürüst gizli lige güvene saygıya önem veren hayatına sirdas dertlesecek dost arkadas arayan 546 251 95 85 unuttuğu kadınlık duygularını hissi zevki mutluluğu yaşamak paylaşmak isteyen seviyeli kendini bilen bekar evli veya dul çiftler bayan arkadas arıyorum 5462519585 msj at tanisalim çağrı at ara seni zor durumda bırakmak isdemem 546 251 95 85 7/24 açık msj arkadaşı olabiliriz msj konuşabiliriz herşey seks de yil gece gündüz aramak msj atmak için çekinmeyin BAYANLAR hertürlü sohbete açığım BAYANLAR 546 251 95 85 bekliyorum çekinmeyin 7/ 24 acik yas sınırın yok BAYANLAR

    YanıtlaSil
  5. Mrb tokattan atesli ve azgin bayanlar burdayimm 505 995 08 94

    YanıtlaSil
  6. Merabalar.ben faruk. Izmirde yasiyorum yakisikli ve atletik birisiyim. Hayatima karismayacak bende onun hayatina karismayacagim ozgur iliski ariyorum. Seni oncesinde muhtesem bir oral sevismeyle sayisiz orgazm yasaticak ve sonrasinda cilgina donecegin harika saatler yasicaksin.yari turk yari amerikaliyim. Telefon numarami buraya yazmayi uygun gormuyorum bulusmak istedigimizde elbette veririm. Mail atarsaniz resmimi gonderirim.

    YanıtlaSil
  7. İstanbul ümraniye murat ben sex fantazi kaçamak macera heyacan ve daha fazlası için arayın veya mesaj atin bayanlar bekliyorum 05468842185

    YanıtlaSil
  8. merhaba ben engin istanbul avrupa yakası sulltangazi den bayanları bekliyorum ben 175 boy 70 kg 35 yaş esmer atletik biriyim (0JJD 00M M1 GM) gizlilik ve saygı çerçevesinde yaş sınırım yoktur sıfır beşyuzelliüç çiftsıfıraltı amışbir kırkaltı cinselliğe aç bayanları bekliyorum doyumsuzum 0553 006 61 46

    YanıtlaSil
  9. merhaba ben engin istanbul avrupa yakası sulltangazi den bayanları bekliyorum ben 175 boy 70 kg 35 yaş esmer atletik biriyim (0JJD 00M M1 GM) gizlilik ve saygı çerçevesinde yaş sınırım yoktur sıfır beşyuzelliüç çiftsıfıraltı amışbir kırkaltı cinselliğe aç bayanları bekliyorum doyumsuzum 0553 006 61 46

    YanıtlaSil
  10. Selam BAYANLAR ist firat mutsuz umutsuz eşinden ailesinden ve çevresinden ilgi görmeyen evliliği hayatı sikici citti dürüst gizli lige güvene saygıya önem veren hayatına sirdas dertlesecek dost arkadas arayan 546 251 95 85 unuttuğu kadınlık duygularını hissi zevki mutluluğu yaşamak paylaşmak isteyen seviyeli kendini bilen bekar evli veya dul çiftler bayan arkadas arıyorum 5462519585 msj at tanisalim çağrı at ara seni zor durumda bırakmak isdemem 546 251 95 85 7/24 açık msj arkadaşı olabiliriz msj konuşabiliriz herşey seks de yil gece gündüz aramak msj atmak için çekinmeyin BAYANLAR hertürlü sohbete açığım BAYANLAR 546 251 95 85 bekliyorum çekinmeyin 7/ 24 acik Ozel e acik yas sinirim yok BAYANLAR 5462519585

    YanıtlaSil
  11. Slm ben ist akin. Yaş 29 boy 1.83kumralım resim kendi resmimdir. Evli bekar tüm mutsuz bayanlar beraber olmak isteyen bayanlar mutluluk garanti. Arayın tanısalım sadece istanbul sart degil işim gereği ortalama tüm türkiyeyi geziyorum abartısız net 23cm ve oldukca kalın.Evli ciftlerde 3. Arayanlar sadece bayanla muhatap olmak kaydı ile arayabilirler. Gizlilik önemli karşılıklı olarak. Utanmak çekinmek yersiz ikimizde amacımızı biliyoruz. Reel sex icin 0544.414.42.44 mutlaka arayın bekliyorum telefonum mesgul olabilir aldirmayın msj atarsanız müsait oldugumda dönüş saglarım.. 0544.414.42.44 akinmertoglu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  12. Slm ben full aktifim çok sikişirim Amını götünü yalatmak isteyen ağzıma işemek isteyen bayanlar sizinle tanışmak sabahlara kadar Amını götünü siktirmek istiyorsan ara beni sabahlara kadar zevkimizi yaşayalım çatır çatır sikişelim istiyorsan ara
    05059974988
    Ara Amının suyunu çıkarayım kurumuş kuyuya dönsün
    Ara sabahlara kadar Amını götünü yalayıp suyunu içir
    Ara sabahlara kadar Amını götünü dümdüz ediyim
    Ara Amını götünü sike doyuruyum
    Pasif olanlarda arasın buluşalım
    05059974988
    05059974988

    YanıtlaSil
  13. Slm ben full aktifim çok sikişirim Amını götünü yalatmak isteyen ağzıma işemek isteyen bayanlar sizinle tanışmak sabahlara kadar Amını götünü siktirmek istiyorsan ara beni sabahlara kadar zevkimizi yaşayalım çatır çatır sikişelim istiyorsan ara
    05059974988
    Ara Amının suyunu çıkarayım kurumuş kuyuya dönsün
    Ara sabahlara kadar Amını götünü yalayıp suyunu içir
    Ara sabahlara kadar Amını götünü dümdüz ediyim
    Ara Amını götünü sike doyuruyum
    Pasif olanlarda arasın buluşalım
    05059974988
    05059974988

    YanıtlaSil
  14. ANK TOLGA BN ESİNI ODULLENDIRMEK ISIYEN CIFTLER BAYANLAR GIZLILIK GUVEN SINIRSIZ SAYGILI BI BERABERLIK ICIN BEKLIYORUM 5352905444

    YanıtlaSil
  15. Selam bayanlar ben kenan 0532 174 71 87 çağrı atmanız yeterli

    YanıtlaSil